21 martie 2010

queen of lust

esti o porumbita lipsita de vuiet si miscare
cand aripile tale se deschid
odata cu felinarele in miez de noapte
esti carul mare si luceafarul
intregului meu regat trup

cand linistea serii se infurnica asupra orasului
si toti copacii au mirosul pielii tale.
esti ciocolata, tinerete si albastru
cand numele meu
se sfarama in pometii tai de lapte
iar buclelele tale aurii deseneaza
un cerc in jurul taliei mele
transformand parca
zilele in balonase din sampon.


libertatea degetelor tale roieste ca
o albinuta flamanda de dor
de-a lungul obrajilor mei
orizontal si vertical parului meu iar
buzele noastre se adapostesc intr-un sarut
pe care orice adolescent si-l doreste
la o prima intalnire.


esti aici, in vesta pielii mele
in partea stanga  a pieptului meu
sentimentele te pozeaza in rame erotice,
diferite sau nu lipindu-ti palmele
de acelasi perete
transformand fanteziile
in cel mai perfect orgasm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu