29 noiembrie 2010

made by us

Acest conţinut poate fi consumat numai cu acordul autorului



aş vrea să-ţi scriu în palme numele
grupărilor stelare să-ti desenez pe tălpi
soarele rotindu-l după forma coapselor tale
ca o vată pe băţ 
în părul tău să prind o pereche de pescăruşi
& marea s-o amanetez la gâtul tău
colier din valuri să porţi pentru mine.
din degetele tale curg cel mai bine
castele de nisip & meduzele chicotesc
pe fundul mării când îţi arunci sutienul
pe nori.
culoarea ochilor tăi contemplează
fiţos la lună iar în spatele tău
apusul se inconvoaie
de parcă
ar vrea
să spună ceva

                        *

braţele mele sunt două benzi cu sens unic
care înghit autobuze, o biserică neterminată
& amprentele tale.
îmi arunc visele in semafoare
&
bătăilor de bass le imprumut
inima mea
care asteaptă cu buzele intredeschise
degetele tale cartonate

                          *



stau pe balcon cu privirea agăţată spre nicăieri
îmi rotesc dimineţile
spre centrul imaginar al cerului
plutind printre aştrii
cochetez cu soarele iar
venele-mi curg peste copacii uscati
geamurile termopan
& toate chestiile astea-n 2
pentru care
tu tresari şi-ţi este teamă


                         *

pielea mea este o maşină
cu prea mult kimoletraj in bord
o frână de inimă
3 pedale vertebrale
4 locuri pentru test driver
şi-un permis de conducere
pentru totdeauna.


2 comentarii:

  1. Buna!
    Imi poti trimite un banner? Mi-ar placea sa adaug blogul tau, e foarte interesant! :D Iata emailul meu: bigbigchair@yahoo.com
    Merci frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am un banner anume, dar imi poti adauga blog-ul in lista ta, de blog-uri ;). multumesc pentru apreciere, te mai astept

    RăspundețiȘtergere