21 martie 2011

Arome Jardin


drum cu sens unic - cand limitele tale despart
gene de sprancene
cand tigara-mi ramane teapana intre degete
atunci cand esti suparata pe mine
cand parul tau se increteste asemenea
unor valuri de matase
cand privirea ta imi inteapa vena cu vena
formand o mare de iubire

drum cu prioritate - cand buzele tale
se prind ca ciorchinii de pielea gatului meu
cand piciorusul tau fin, usor pictat in perfectiune
sta arcuit atunci cand speli vasele
cand te-ai contopit cu toamna, in viata mea
cand iti infigi tocurile degetelor
in carnea mea alba si primitoare
cand dansezi, si coapsele tale tremura
obraznic sub rochitele mulate


cedeaza trecerea & stop
cand esti nervoasa
cand tipi la mine
cand tragi cu tupeu din Vogue Arome
cand ma vrei
cand ma ai
cand iti infigi degetele in parul meu
ca o leoaica, stapana pe propria-i prada
cand dragostea noastra
e perfect proportionala
inimilor noastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu