11 decembrie 2009

bun de ascultat

Am primit acum doua zile de la o prietena, o propunere muzicala, sa-i zic asa si m-am indragostit pe loc de respectiva melodie. Este vorba despre una din melodiile ale lui Beyonce, de pe ultimul sau album intitulat "I am... Sasha Fierece". Iar in a doua parte, voi atasa si una din melodiile lui Ciara, tot de pe ultimul sau album, intitulat "Fantasy Ride". De data aceasta ritmul se schimba, este mai indraznest si mai .. hot ; mie imi place foarte mult si pot asocia multe ganduri "nasty" ascultand melodia. Voi atasa cele 2 piese, iar voi nu trebuie decat sa dati un click si sa-mi spuneti parerile. Enjoy!

Beyonce - Smash Into You

and

Ciara - Keep Dancing On Me

Un comentariu:

  1. am incercat sa-ti accesez blog-ul si nu pot sa-ti las niciun fel de mesaj. ori e calculatorul meu mai incet, ori e blog-ul tau prea virusat si incarcat cu de toate :)
    cand revizuiesti problema, il voi adauga in lista mea de blog-uri ;)

    RăspundețiȘtergere