25 decembrie 2009

ho ho ho - Craciun Fericit pentru fiecare colt de tara



Iata ca a venit si Sfanta sarbatoare de Craciun, ziua in care toata lumea sarbatoreste nastererea Mantuitorului Iisus Hristo, ziua in care oamenii ar trebui sa fie mai buni, mai calzi si mai iubitori.
Imi plac sarbatorile natale, as minti sa zic nu.. dar agitatia care se petrecere in jurul nostru in acest timp, pe mine cel putin ma oboseste, imi provoaca o stare de nervi. De la trafic aglomerat, soferi batausi, calcare in picioare prin magazinele mari.. singura multumire sufleteasca si bucurie, este aceea de 25 decembrie, cand familiile sunt unite, cand toti copii se bucura de venirea lui Mos Craciun, cand "imbucam" cu pofta carnita de porc si vinisorul fiert si cand ne strangem toti in jurul bradului pentru a-i impartasi acestuia colinde.
Voi cum v-ati planificat Sfanta sarbatoare? Ce cadouri ati primit de la Mos?


2 comentarii:

  1. Eu n-am primit nimic ma si ma ia nervii ... doar stie mama ca orice ar fi fost, si o cutie de chibrit m-ar fi bucurat dar sa simt si eu spiritul ala de Craciun. Am ajuns de la munca la 4 dimineata si cand intru in bucatarie, sub pom erau dulciuri o groaza dar NICI UNA PT MINE. Fucking Christmas!
    Iti doresc Craciun Fericit tie si alor tai, prietenilor si cunostintelor! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. parintii ne considera prea mari pentru astfel de cadouri, doar stii. eu am primit o ciocolata cu alune (preferata mea) de la colegutul meu si pot sa zic ca.. a fost cel mai dulce cadou. Craciun Fericit si tie, parintilor tai si sa avem cele mai frumoase sarbatori in ciuda faptului ca nu am primit cadoaie :)

    RăspundețiȘtergere