15 ianuarie 2010

.

sa incepem cu scuzele de rigoare pentru ca au trecut fix 11 zile de cand nu am mai postat nimic pe blog si chiar imi era dor sa mai scriu cate ceva. am lipsit atata timp din motive oarecum personale.
viata personala si activitatile scolare m-au tinut putin departe de pc, dar am facut lucruri noi si interesante.
si ca sa ma laud putin, vreau sa va zic ca am reusit in sfarsit sa vad un film 3 D (poate nimic nou pentru unii) si chiar daca filmuletul a continut un mic documentariu despre lumea dinozaurilor, senzatia a fost nemaipomenita si "inspaimantatoare" in acelasi timp. nu conteaza, e o aventura noua, mi-am facut damblaua.. mai pe romaneste, apoi am reusit sa vad o expozitie acvatica cu pesti, pestisori si alte alea. am avut un weekend frumos si bineinteles alaturi de persoana draga.
luni am luat-o de la capat cu scoala, practica, refuzul vaccinului antigripal si alte chestiute.
inainte sa inchei acest fragmentel, vreau sa las o melodie pe care o cautam de foarte multa vreme. mie imi place, suna chiar foarte bine.

destination unknown

2 comentarii:

  1. scuze acceptate.. incepeam sa ma ingrijorez... :)) nice readin' ya' again, anyway :P

    RăspundețiȘtergere
  2. dar vai, multumesc. ce ma faceam eu daca nu-mi acceptai tocmai tu scuzele ?! :))
    merci inca odata ca vizitezi blogul . kisses

    RăspundețiȘtergere