11 februarie 2010

flight to freedom

simt nevoia sa scriu, sa atasez cateva ganduri in acest blog unde pun suflet de fiecare data cand postez cate ceva, indiferent daca este interesant sau nu. simt nevoia sa tip, sa urlu din toate puterile, sa realizez ca doar ecoul vocii mele se poate sfarama de nori, de vremea asta umila care nu ne da pace deloc si ingreuneaza "aerodinamica" trupurilor noatre. simt nevoia sa rostesc numele anumitor persoane care au lasat amprente si talpi in viata mea. simt nevoia sa injur si sa blestem oamenii care taie din aripile sperantelor si viselor noastre si ne trateaza inimile ca pe niste femei usoare. simt uneori setea unei teribile razbunari pe oamenii in care am crezut, pe cuvinte care m-au ajutat sa zbor si sa visez. simt ca noi, ca si oameni traim si simtim din ce ce in ce mai lent, ca iubim mai putin, ca ne respectam mai mult nu, ca toate lucrurile ciudat de frumoase trebuiesc platite cu lacrimi de sange, ca bataile inimii nu-si mai cunosc ritmii si motivele..
sunt un om simplu, uneori ingrozitor de simplu, care probabil face cam aceleasi lucruri zilnic, dar stiu ca niciodata n-am iubit la fel, n-am atins in acelasi fel, n-am facut dragoste in aceleasi zile sau locuri ; iar pentru mine toate astea conteaza.
ca si incheiere, am gasit o melodie perfecta starii mele de spirit si curajul (impropriu zis) de a posta aceste ganduri .

p.s. : urasc minciuna si tarfele

freedom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu