10 septembrie 2009

another day in "paradise"

Este o ora oarecum a.m. si trupul meu se lateste cat patul, cu bratele lenese imi caut telefonul si aflu ca iar am dormit pana la 11.30. Inca o zi din viata mea incepe intr-un stil exclusiv de monoton. Reusesc intr-un final sa-mi infig talpile in papucii mei pufosi de casa, merg oarecum in graba la baie pentru necesitati si-mi deschid frumusel pc-ul sa vad ce s-a mai intamplat in lumea asta deosebit de virtuala. Nimic nou; fostii mei colegi sunt aproape toti on-line, Mirela are matinalul like always si mi-aduc aminte ca.. au trecut 5 zile de cand am parasit Radio Sunshine din motive mai mult sau mai putin personale, din vina mea sau ba. Acum nimic nu mai conteaza, decat succesul fostilor mei colegi si bafta maxima ce le-am urat-o cand am parasit "In The Mix". Ziua incepe sa decurga in mod normal.. ba chiar imi beau cafeaua impreuna cu blondina mea care bineinteles intarzie iar eu de fiecare data ma enervez :) Ma gandesc ca diseara iar imi voi afuma masina, stand la taclale la malul dunarii, punand tara la cale. Si inca o data, proverbul "vorbarie multa, saracia omului" da tarcoale pervers si prefer sa ma opresc aici. Am vrut sa vedeti cum decurge o zi oarecare, din viata unui blogger-ist. A voastra cu ce se diferentiaza de a mea ? Astept comment-urile voastre . Numai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu