19 noiembrie 2009

ce mai e nou

Astazi am luat cateva albume noi R&B, comerciale si chiar imi place cum suna..

De exemplu, voi incepe cu noul album al Rihannei, care dupa parerea mea este cu totul si cu totul altceva, putin agresiv, iar Rihanna mi se pare a fi foarte schimbata. Ce mi-a placut in mod deosebit sunt: "Wait Your Turn", "Stupid In Love" si "Russian Roulette". O sa atasez link-ul direct pentru torrent, in caz de vreti sa-l ascultati si voi. Rihanna - Rated R



Un alt album care imi place foarte mult, este cel al lui Taio Cruz, care vi-l recomand cu drag si voua ..
Taio este un negru simpatic, cu o voce foarte calda si buna in acelasi timp. Albumul per total este bun de ascultat si dansat totodata, dar piesele pe care le recomand cel mai mult sunt: "Break Your Heart", "Take Me Back", "Best Girl" si "I'll Never Love Again". La fel voi proceda si aici, aveti link-ul la indemana, nu ramane decat sa descarcati singurei. Taio Cruz - Rockstarr










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu