13 noiembrie 2009

stiati ca ?

In primul rand vreau sa incep prin a-mi cere scuze fata de blog si voi cititorilor (mai multi sau mai putini) pentru neglijenta acordata in ultima perioada. Zilele sunt din ce in ce mai pline pentru mine, majoritatea timpului petrecandu-l la scoala, iar cand reusesc sa ma strecor intr-o pauza, incerc sa ma relaxez alaturi de prieteni, la teveu sau facand cine stie ce lucruri marunte. Trecand peste scuzele de rigoare m-am oprit asupra blogului si tin neaparat sa va impartasesc si voua anumite chestii interesante, pe care le invat zilnic la scoala, iar unul dintre acestea suna cam asa:
Ieri (12.11.2009), am aflat ceva (strain mie), cum ca acu' ceva ani, un japonez ar fi facut un experiment, vrand sa demonstreze ca, apa are memorie (stiati ?) Si uite cum nenea orez, timp de cateva zile, mergea frumusel la malul unei ape, comunica cu ea, ba chiar ii vorbea foarte frumos, o vizita zilnic, iar apa incepea sa se cristalizeze din ce in ce mai pronuntat, cu fiecare zi ce trecea (incredibil, nu ?) Dupa o perioada, omul nostru, a inceput sa se poarte din ce in ce mai urat cu apa, ba chiar ii vorbea la fel de urat.. Ce credeti ? Apa a inceput sa-si piarda din cristalizare, iar pe zi ce trecea revenea la forma initiala (incredibil din nou, stiu).



Stiati ca floarea este o forma vie ? In afara faptului ca trebuie "hranita" cu apa, floarea trebuie tratata cu caldura, afectiune si comunicare. De multe ori o vedeam pe maica-mea vorbindu-le frumos si uneori radeam si nu stiam de ce face asta.. ieri am inteles toate astea, iar ce postez eu acum, este o mica parte din secretul unei plante.



De multe ori ne-am vizitat rude, prieteni, cunostinte, iubiti/iubite, iar in incaperile respective (apartament/casa), iar unora dintre noi ne-au fost date stari de bine ori de rau. Stiati ca, in incaperile unde ne-am simtit rau, tristi sau inconfortabil, acolo suntem inconjurati intr-o oarecare doza de spiritele negative. Iar asta se datoreaza, nu neaparat oamenilor ce locuiesc in aceea incapere, ci istoria sau povestea acelei incaperi ; si vreau sa dau doar 2 exemple: poate candva, acolo a avut loc o crima sau un viol.




Voi ce credeti despre toate astea ?

2 comentarii:

  1. Despre apa stiam ca am vazut in Spania un documentar destul de interesant despre memoria apei si faptul ca apa "vorbeste", despre planta stiam din mosi :)) ce se mai aude iar despre ultimul exemplu la fel, am auzit dar am zis ca sunt doar vorbe din batrani. Sunt destul de interesante toate astea si sunt un plus de cultura generala ... conteaza mult sa stii pe ce sa te bazezi. O chestie minora poate face ravagii ... si de aici trag concluziile si anume INUNDATIA. Poate gresesc dar din cauza rautatii oamenilor, faptul ca arunca gunoaie in apa, apa memoreaza (google it) ... Super tare postarea! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. da, ieri am avut o zi foarte interesanta la scoala. am aflat mult mai multe, dar n-am vrut sa postez chiar tot pe blog. ai dreptate cu rautatea ce zace-n noi, oamenii, dar sa nu-i uitam pe americani, care-si "fabrica" singurei prin laboratoarele lor ultra si super perfomante, moartea. merci pentru vizita

    RăspundețiȘtergere