26 noiembrie 2009

pentru fanii DJ Tiesto

Acum o saptamana, imi povestea un amic despre noul album al lui DJ Tiesto.. si nu va inchipuiti ca l-a ridicat in slavi, ci a fost profund dezamagit de rezultatul noului sau album. Pe moment nu l-am crezut si m-am gandit ca gusturile nu se discuta. Ieri mi-am adus aminte si am cautat albumul pentru download.. si ce va inchipuiti? l-am gasit, l-am downloadat, iar rezultatul a fost urmatorul: IN PROFUNZIME DEZAMAGITOR! Omul s-a prostit in adevaratul sens al cuvantului, comparandu-i piesele de acum 4 ani, cand am inceput sa-l ascult foarte mult. Am discografia lui, am fost la un concert de-al lui, il veneram pe omul asta, muzica lui era perfecta, cel putin pentru mine. In acest album, intitulat Kaleidoscope, are numai featuring-uri, liniile melodice sunt penale.. in fine. Poate ca nu toata lumea gandeste ca mine sau are aceleasi gusturi ca ale mele, dar daca vreti sa va convingenti singurei, o sa va las link-ul direct de torrent, sa aveti si voi parte la o parere personala.

DJ Tiesto - Kaleidoscope



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu